Google ads Retete Melias: Varza calita

Pagini

Translate to your language

miercuri, 2 octombrie 2013

Varza calita

Varza calita
A trecut mai mult de un an de cand nu am mancat o varza calita ca la mama acasa si tare mi-era dor de ea. Nu a fost nici pe departe una din mancarurile mele favorite, insa pur si simplu mi se facuse o pofta nebuna de ea.
Timp de prep:20 Min
Timp de gatit:30 Min
Portii: 4
5/ 5 stars from 1 user(s).
Ingrediente:

1 varza
1 ardei rosu
1 ceapa rosie
1 ceapa galbena
4 rosii , 1/2 cutie de rosii cubulete,
 bulion sau suc de rosii ( oricare dintre ele )
2 cani de apa
sare
piper
bors( optional )



Preparare:

    • Taiati varza fideluta , o puneti intr-un recipient si o sarati bine. O lasati 20 de minute apoi o frecati cu mana si scurgeti zeama.
    • Taiati ceapa solzisori si o caliti cateva minute pana se inmoaie.
    • Adaugati ardeiul taiat cubulete si mai caliti 2-3 minute dupa care puneti si rosiile cubulete.
    • Adaugati varza stoarsa bine, turnati apa si aduceti la fierbere. Acoperiti cu un capac si lasati 30 de minute.

    • Verificati daca varza este facuta si potriviti de sare si piper.
    • Adaugati un varf de cutit de bors magic sau 2-3 linguri proaspat si mai lasati cateva minute.

Am servit cu carnati prajiti.
Pofta Buna !


Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.